Roboty budowlane: drenaż, wykonanie instalacji elektrycznej i remont sali widowiskowej Gminnego Domu Kultury i Biblioteki w Głogowie Małopolskim
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Głogów Małopolski: roboty budowlane: drenaż, wykonanie instalacji elektrycznej i remont sali widowiskowej Gminnego Domu Kultury i Biblioteki w Głogowie Małopolskim
Numer ogłoszenia: 257112 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Dom Kultury i Biblioteka , ul. Kard. S. Wyszyńskiego 12, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 86 40 107, faks 17 86 40 107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdkib.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane: drenaż, wykonanie instalacji elektrycznej i remont sali widowiskowej Gminnego Domu Kultury i Biblioteki w Głogowie Małopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres inwestycji (polegać będzie na): -Wykonaniu drenażu budynku Gminnego Domu Kultury i Biblioteki w Głogowie Małopolskim. -Wykonaniu robót w zakresie instalacji elektrycznych. -Remoncie sali widowiskowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: 1.zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, 2.wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, 3.udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz - min 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia tj. związanych z przebudową ( rozbudową ) i remontem obiektu użyteczności publicznej o powierzchni min. 200m2 lub z wykonaniem nowego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni netto 1000m2 (Zakres robót budowlanych winien obejmować wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji mechanicznej, wod- kan), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6. Za obiekty użyteczności publicznej zamawiający uzna: budynki szkół, uczelni wyższych, administracji państwowej, wymiaru sprawiedliwości, obsługi bankowej, szpitali i zakładów opieki zdrowotnej, klinik, kultury i sztuki.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: a) Kierownik budowy - koordynator wszelkich prac budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ) i doświadczenie zawodowe co najmniej 10 letnie, a funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 5 lat, b) Kierownik robót elektrycznych powinien posiadać odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe co najmniej 8 letnie, a funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 5 lat; - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: a) Kierownik budowy - koordynator wszelkich prac budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ) i doświadczenie zawodowe co najmniej 10 letnie, a funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 5 lat, b) Kierownik robót elektrycznych powinien posiadać odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe co najmniej 8 letnie, a funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 5 lat; - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży: a) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi dostarczyć: 1)Wypełniony Formularz ofertowy. 2)Kosztorys ofertowy uproszczony oraz zbiorcze zestawienie - formularz kosztów wykonania zamówienia. 3)Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdkib.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Dom Kultury i Biblioteka w Głogowie Małopolskim ul. Kard. S. Wyszyńskiego 12, 36-060 Głogów Małopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 08:45, miejsce: Gminny Dom Kultury i Biblioteka w Głogowie Małopolskim ul. Kard. S. Wyszyńskiego 12, 36-060 Głogów Małopolski - Sekretariat Dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
dom kultury glogow_opis techniczny.pdf
Załącznik Nr 3 - Form. kosztów wykon.zam.doc
ZAŁĄCZNIK NR 4 -osw.posiad.upr.doc
ZAŁĄCZNIK NR 4 B-brak podsaw do wykl.doc
zalacznik nr 5-projekt umowy popr ostat.doc
wykaz osob - zalacznik nr 7.doc
wykaz czesci zamowienia powierzonych podwykonawcom-zal 8.doc
Dom kultury w Głogowie Malopolskim - przedmiar robót 3.pdf
Informacje dodatkowe:
Wyniki postępowania:
Publikacja dnia: 24.08.2011 16:11
Podlega Ustawie